Dostava naročil in stroški pošiljanja
Obdelava, priprava in odprema naročil
Vsa naročila sprejeta do 12 ure bomo obdelali in odposlali isti delovni dan. Kasnejša naročila, ali če so naročila oddana na dela prost dan, bomo odposlali naslednji delovni dan. Ponudnik blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti ali telefonu obvesti kupca.
Dostava blaga preko Pošte Slovenije
Dostavo vseh naročil izvaja pogodbeni partner, podjetje Pošta Slovenije d.d. Znesek poštnine je enak za vsa naročila in za dostavo po vsej Sloveniji. Znesek dostave za vse nakupe v vrednosti do 50,00 EUR z vključenim DDV, znaša 3,90 €. Dostava je brezplačna za vse nakupe v vrednosti nad 50,00 EUR z vključenim DDV. Naročeni izdelki bodo dostavljeni na naslov, ki ga kupec navede kot naslov za dostavo (ob zaključku naročila).
Kupec ima ob dostavi blaga preko Pošte Slovenije možnost plačila blaga ob prevzemu. Plačilo je mogoče z gotovino ali s plačilno kartico.
Osebni prevzem blaga
Kupcem izdelkov na spletni strani avemed.si je na voljo tudi osebni prevzem blaga. Kupci lahko blago osebno prevzamejo vsak delovni dan ob 6h do 20h na naslovu Koprska ulica 94, 1000 Ljubljana, in sicer na recepciji poslovne stavbe (vhod v stavbo pri piceriji).
Ob osebnem prevzemu blaga kupec ne plača stroškov dostave. Pri osebnem prevzemu blaga ni mogoče plačati blaga po povzetju (oziroma ob prevzemu blaga).
Obveščanje o statusu dostave blaga
Prejemnik bo s strani spletne trgovine prejel e-sporočilo, ko bo paket pripravljen in odposlan. Nato bo s strani dostavne službe Pošta Slovenije prejemal obvestilo o statusu dostave ter predvidenem času dostave na izbrani naslov. Tako bo prejemnik na dan dostave obveščen o uri dostave paketa.
V primeru, ko kupec izbere osebni prevzem blaga, bo prav tako, po elektronski pošti, obveščem, ko bo blago pripravljeno na prevzem.