Basket 0
Povzetek košarice

Košarica je prazna

Dodaj izdelke

Krepimo imunski sistem z Alenko Košir

Življenje je ravnovesje. Umetnost skladnosti, pravi Alenka Košir. Gibalna navdušenka, avtorica vadbe VIIT, ki na svojih družbenih omrežjih s svetom avtentično deli svoje recepte in trike za sobivanje z rastlinami ter vas spodbuja k sozvočju s svojim telesom in umom. Vsak dan je priložnost, da naredite nekaj zase, sem pa spada tudi podpora vašega imunskega sistema. Z vami delimo njene ključne stebre krepkega imunskega sistema.
Krepimo imunski sistem z Alenko Košir
  1. SPANJE je ključno za naše zdravje. Brez dobrega spanja ni regeneracije, kajti ta poteka v spanju. Melatonin, glavni spalni hormon in hkrati eden največjih antioksidantov v telesu, se sprošča samo v spanju pod določenimi pogoji. Bolj ko smo izpostavljeni svetlobi čez dan in temi zvečer, bolj se stimulira izločanje melatonina. Če ni melatonina ali če ga je premalo, slabo spimo in naše telo se zato ne more regenerirati. Zato priporočam čim več aktivnosti zunaj za svežem zraku v vseh razmerah: mrazu, vetru, soncu, dežju. Morda pa se vam nasmehne sreča in najdete še štiriperesno deteljico. Zvečer pa stran od umetne svetlobe. Sem spadajo luči in vse elektronske naprave (mobiteli, računalniki, tablice, televizorji …).

  2. S PREHRANO si ne zagotavljamo samo energije za življenje, ampak ima hrana pomembno vlogo pri rasti, popravljanju tkiv, našem imunskem odzivu … Z ustreznim vnosom vseh makrohranil (beljakovin, ogljikovih hidratov in maščob) ter tudi mikrohranil (vitaminov in mineralov) telesu zagotovimo sestavine, ki jih potrebuje. Kaj jem? Temu posvetim veliko časa. Zame je zelo pomembno, katera živila izbiram, da so kar se da lokalna in sezonska. Da je na mojem krožniku veliko zelenjave, beljakovin in dobrih maščob. Skrbim za zadosten vnos prebiotikov (vlaknin), ki ustvarjajo dobro okolje za probiotike, mikroorganizme, ki skrbijo za zdravje našega črevesja. Črevesje je naša prva obrambna linija.

  3. GIBANJE je moje področje. Veliko ljudi si predstavlja, da je gibanje samo za tiste, ki imajo težave s telesno težo. Tako razmišljanje je zelo zelo napačno. Brez gibanja začnejo vsa tkiva v telesu propadati in ni hrane, prehranskega dodatka ali česar koli podobnega, ki bi lahko nadomestilo oz. popravilo negibanje. Gibanje mora biti vsakodnevno, redno in zmerno, kajti tudi preveč gibanja škodi. Vsako gibanje je dobrodošlo, ni pa vsako gibanje zadovoljivo, kajti poskrbeti moramo za srčno-žilni sistem, za moč, gibljivost, ravnotežje, koordinacijo, propriocepcijo … Le malo vadb je zasnovanih tako, da skrbijo za vse gibalne sposobnosti. Moja avtorska vadba VIIT (vodeni interdisciplinarni intenzivni trening) vsekakor poskrbi za vse zgoraj našteto. Lahko se nam pridružite pri vadbi od doma na: www.vformizalenko.com.

  1. DOBRI ODNOSI so zlati standard pri gradnji dobrega imunskega sistema. Vse, kar vam jemlje energijo, se prej ali slej pozna na vašem zdravju:

  • služba, v kateri se ne počutite dobro, 

  • negativni ljudje, ki vas obdajajo in vam jemljejo energijo, 

  • pretirana skrb in razdajanje za ljudi, 

  • partnerji, ki vas dušijo in ne povzdignejo,

  • prijatelji, ki to niso,

  • ukvarjanje s preteklostjo, ki je ne moremo več spremeniti.

Dobri odnosi imajo tako veliko moč, da bo lahko vaš imunski sistem pešal, čeprav boste zelo dosledni in pri prehrani, gibanju in spanju!

5. SKRB ZASE in LEPOTNI RITUALI: v prvi vrsti je skrb za telesno higieno, redno umivanje, suho krtačenje telesa, prhanje s hladno vodo, nega kože, redna skrb za zdravje zob in dlesni, krtačenje jezika, preventivni zdravstveni pregledi in vsaj enkrat na leto razširjen pregled krvi. To je minimalno, kar si moramo privoščiti. Če skrbimo za tehnični pregled, servis in kasko avtomobila, potem nam mora priti v kri tudi to, da preverjamo, kako je z našim zdravjem. Sama opravim analizo krvi vsakih šest mesecev. To je moja naložba v zdravje, saj so rezultati krvne analize objektivna podlaga, na podlagi katere lahko vidimo, kaj telesu primanjkuje oz. česa je preveč. Tako ne kupujemo prehranskih dopolnil kar vsepovprek samo zato, ker je to moderno, se reklamira ali ker to jemlje naša soseda. Moja stalna spremljevalca sta vitamin D in magnezij ter trenutno tudi železo.

6. MEDITACIJA: kaj to sploh je? Meditacija ni izključno sedenje z zaprtimi očmi in ponavljanje besednih fraz. Meditacija je v resnici vse, kar nam omogoča, da ne mislimo na nič, da nam misli ne begajo sem in tja ter da smo sproščeni. Jaz meditiram ob različnih opravilih. Sem spada ukvarjanje z mojimi rastlinami in vrtom na terasi. Vrtnarjenje me izredno sprosti in hkrati napolni z energijo. Delo z zemljo me prizemlji.

Moja MEDITACIJA št. 2 je nabiranje darov narave. Rada nabiram zelišča, kostanj, kamne, storže, školjke …

Moja MEDITACIJA št. 3 je ustvarjanje, kamor uvrščam različna ročna dela, peko kruha in tudi kuhanje na splošno.


Nazaj na seznam

Kreditne kartice

Maestro Mastercard Visa

Brezplačna poštnina

Izkoristite brezplačno poštnino ob nakupu nad 50 eur.

Nakupuj

Avemed d.o.o.

Ekskluzivni zastopnik blagovnih znamk Terranova, EcoZiz, Bioandina, You&Oil in Bio-Nature.

  Koprska ulica 94, 1000 Ljubljana
  01/292-60-70
  info@avemed.si