Magnezij, kompleks

Ob večjih telesnih naporih in izgubi tekočine so potrebe po magneziju večje in ga je priporočljivo dodajati. Magnezijev bisglicinat omogoča prenos magnezija po krvi do vseh tarčnih tkiv. Glicin, na katerega je vezan, telo porabi za tvorbo kreatina, ki je pomemben za tvorbo energije, za večjo športno zmogljivost, mišično-skeletno vzdržljivost in boljšo odpornost.
Kompleks vsebuje tudi aktivirano obliko vitamina B6, ki pomaga pri številnih pomembnih encimskih procesih in med drugim tudi poudari učinkovanje magnezija. Ta vitamin skupine B pripomore k normalnemu psihološkemu delovanju, delovanju živčnega sistema, zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti. Uravnava tudi delovanje hormonov in imunskega sistema.
Mlada ovsena trava se uporablja za pomirjanje, lažji začetek spanja, zmanjševanje stresa, umirjanje in zmanjševanje razdraženosti, riževe beljakovine pa so dober vir beljakovin, potrebnih za sintezo pomembnih hormonov, živčnih prenašalcev …
Sestavine v zažigalnih laskih koprive, ki je tudi v tem kompleksu, zavirajo vnetja in sproščanje histamina, bogata je z antioksidanti, vitamini skupine B, vitaminom K, minerali, železom, kalcijem in tudi magnezijem. Poleg tega so koprive tudi eden najbogatejših rastlinskih virov beljakovin.
Bučnice so bogat vir cinka, ki skupaj z magnezijem sodeluje v številnih encimskih reakcijah.

10-MAGNEZIJ_07-2018_SLO


Komentarji so onemogočeni za to objavo